Lekcja obowiązkowa

Wskazówka do pracy: najpierw przewiń całą stronę, żeby się zorientować, jakie elementy zawiera, a dopiero potem zacznij pracować.

Przypominam, że spotykamy się w grupie na Messengerze wtedy, kiedy mamy w planie lekcję matematyki (w czwartki o godz. 9.50).
Jeśli z jakichś powodów nie uda Ci się wtedy połączyć z Internetem, to zrealizuj tę lekcję o innej porze.


Zapisz w zeszycie temat lekcji:

Lekcja z dn. 16 kwietnia 2020 r.

Temat: Rozpoznawanie i nazywanie brył – ćwiczenia


Jeśli nie opanowałeś wiadomości z poprzednich lekcji, to koniecznie nadrób zaległości.

Kliknij, aby przejść do spisu wszystkich lekcji zdalnych dla Twojej klasy.


Na dzisiejszej lekcji poćwiczysz rozpoznawanie poznanych figur przestrzennych: graniastosłupów (w tym sześcianów i prostopadłościanów), ostrosłupów, walców, stożków i kul.


Przygotowałam dla Ciebie interaktywne ćwiczenia w serwisie Quizizz. Aby je wykonać, musisz wejść na stronę:

joinmyquiz.com (kliknij)

i podać kod, który otrzymasz ode mnie na zdalnej lekcji za pośrednictwem grupy Twojej klasy w aplikacji Messenger.

Osoby, którym nie uda się uczestniczyć w tej lekcji, otrzymają kod dostępu za pośrednictwem dziennika elektronicznego.

Jak korzystać z serwisu Quizizz?

Po wejściu na stronę serwisu wpisz otrzymany ode mnie kod w pole:

Kod otrzymasz ode mnie za pośrednictwem aplikacji Messenger oraz dziennika elektronicznego.

Jeśli masz konto w serwisie Quizizz – możesz się zalogować. 
Jeśli nie chcesz tego robić – kliknij Pomiń to na razie

W następnym kroku podaj swoje imię lub pseudonim – KONIECZNIE(!) poprzedź go swoim numerem z dziennika (np. 27Krysia)

Pamiętaj o podaniu imienia lub numeru z dziennika, abym mogła Cię zidentyfikować.

Wybierz też opcje dodatkowe (np. czy chcesz słyszeć efekty dźwiękowe itp.)… i GOTOWE!

Możesz rozwiązywać zadania.


Twoje zadanie na dziś:

Skorzystaj z powyższej instrukcji i wykonaj ćwiczenia, które dla Ciebie przygotowałam.

Pamiętaj: podając swoje imię, podaj również numer z dziennika.

Powodzenia! 🙂

Uwaga:

Czas na wykonanie tego zadania upłynie w niedzielę, 19 kwietnia


Praca do wykonania po lekcji:

Powtórz wiadomości z lekcji dotyczących obliczania pól powierzchni oraz objętości prostopadłościanów i sześcianów (strony: 150, 152, 157, 158 podręcznika).